Pròxims
Dc, 25 juny
A les 18.30 h
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Dj, 26 juny
A les 18h
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Dv, 27 juny
17.30 hores
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Dv, 27 juny
Consultar el programa
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
Del Dv, 27 juny fins Dj, 31 juliol
De dilluns a dissabte...
Les quatre estacions
Les quatre estacions
La seu del Col·legi a plaça Nova unifica la seva atenció presencial
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
A partir del proper 23 de maig els serveis de Visat, Secretaria, Firma Professional, Assessoria Jurídica i Comptabilitat del Col·legi donaran atenció presencial de forma unificada a la 3a planta de l’edifici, i atendran en un horari comú per a tots ells de les 9 del matí fins a les 14 h de dilluns a divendres.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.
Atenció més eficient i còmoda
Aquesta unificació d’espai i horari es fa amb l’objectiu de millorar l’atenció presencial, oferint més comoditat i eficiència als col·legiats que vénen a la seu de Barcelona. Les millores inclouen també canvis pel que fa a la distribució dels espais, orientats a oferir una atenció més personalitzada a les necessitats de cada arquitecte.
El Col·legi treballa també en la implantació d’un nou sistema de valoració per tal que els usuaris puguin donar la seva opinió sobre l’atenció rebuda i puntuar-la. La informació que es reculli permetrà implantar progressivament més mesures orientades a l’excel·lència.