Propers Actes
Dv, 25 octubre
19 h
Taller de bones pràctiques d'arquitectura a l'...
Taller de bones pràctiques d&...
Dv, 25 octubre
De 9.30 a 14 h
Re_Palafrugell. Jornada professional I Fòrum de Plígons d...
Re_Palafrugell. Jornada...
Ds, 26 octubre
10:30 a 12:30h
RCR Arquitectes: Projecte Social La Parada
RCR Arquitectes: Projecte Social...
Del Ds, 26 octubre fins Dg, 27 octubre
Dissabte (de 10 a 19 h...
El COAC participa, un any més, al 48 h Open House Barcelona!
El COAC participa, un any més,...
Del Dm, 29 octubre fins Dg, 03 novembre
De 10 a 20 hores
Exposició: Premis d'Arquitectura de les Comarques de...
Exposició: Premis d'...
Suggeriments, peticions, queixes i reclamacions
El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya recollirà els suggeriments i peticions que se li facin arribar a través del formulari que es facilita en aquesta pàgina web i respondrà als mateixos en el termini d’un mes des de la seva recepció.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.
Les peticions d’informació pública seran gestionades de conformitat amb el previst a la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern, en concret de conformitat amb el recollit als seus articles 20, 26 i concordants.
Podran formular queixes i reclamacions els consumidors o usuaris que contractin els serveis professionals dels arquitectes i les organitzacions de consumidors. Les queixes i reclamacions poden estar referides exclusivament a l'activitat professional del col·legiat. Per a aquest servei, es pot contactar amb la Vocalia d'Exercici Professional o amb la Comissió d'incidències corresponent al lloc de l'obra o adreça professional de l'arquitecte. El Col·legi no té cap competència per atendre reclamacions por danys materials per vicis de construcció efectuats per propietaris i compradors d'edificis, ni infraccions urbanístiques.