Propers Actes
Dll, 28 abril
10 a 12 h
Jornada: Aplicació del nou Codi d'Accessibilitat als...
Jornada: Aplicació del nou Codi...
Dll, 28 abril
A les 19h
Presentació del llibre “El tamaño de la forma”, d'...
Presentació del llibre “El...
Del Dm, 29 abril fins Dm, 06 maig
de 18 a 20 h
Taller formatiu: Arquitectes a les xarxes
Taller formatiu: Arquitectes a...
Del Dll, 05 maig fins Dm, 06 maig
Caravana E-tron drive. Conducció vehicle elèctric AUDI
Caravana E-tron drive. Conducció...
Dll, 05 maig
20:00h
Xerrada: Projecte de rehabilitació de la fàbrica de l...
Xerrada: Projecte de...
Pla de millores en l'atenció a l'arquitecte: nou servei d'atenció telefònica
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Dins del pla de millores en l'atenció a l'arquitecte del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, ja ha entrat en funcionament un reforç en l'atenció telefònica que es dóna des de plaça Nova.
Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.
L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03
Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.
Així, un equip de persones atenen telefònicament les peticions dels arquitectes col·legiats sobre els serveis de Visat, Secretaria, Assessoria Jurídica, Comptabilitat i Informàtica per poder resoldre amb més eficàcia la majoria de consultes que es reben telefònicament, o bé derivar-les a l'àrea corresponent en el cas que sigui necessari. Ara per ara aquest servei està atenent una mitjana superior a 240 trucades diàries.
L'horari d'atenció és de 9 a 15 h de dilluns a dijous i de 9 a 14 h els divendres, i totes les consultes queden centralitzades a través d'un únic número de telèfon d'atenció al qual els col·legiats poden dirigir-se: 93 306 78 03
Aquest pla de millores en l'atenció a l'arquitecte s'anirà implantant en diverses fases i inclourà també canvis en l'atenció presencial i telemàtica.
31/03/2014