COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (http://www.coac.arquitectes.cat)

Inici > Dimecres Tecnològics. Eines informàtiques per a l'exercici professional: RGPD i Tranxfer

Eines informàtiques per a l'exercici professional, nou cicle dels Dimecres Tecnològics [1]

Dimecres Tecnològics. Eines informàtiques per a l'exercici professional: RGPD i Tranxfer

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Entitat Organitzadora : COAC

Lloc: En línia

Demarcació : COAC

Data inici : Dimecres, 9 desembre, 2020

Horari: 17 a 19 h

Tornar [2]
El COAC organitza, en el marc dels Dimecres Tecnològics, un cicle de jornades [3] sobre eines informàtiques d'ajuda per a l'exercici professional.

Es tracta de 6 sessions, organitzades en 3 jornades, en les quals l'Àrea d'Innovació Digital del COAC i els seus col·laboradors presentaran diverses solucions tecnològiques que el COAC posa a disposició dels arquitectes amb unes condicions de contractació avantatjoses.

El programa de la segona jornada, que tindrà lloc el dimecres 9 de desembre, és el següent:

17 h Solució RGPD
Plataforma online per a la gestió de RGPD al despatx. Els arquitectes estan obligats a complir la Llei Orgànica de Protecció de Dades i el Reglament General de Protecció de Dades, perquè tracten dades de caràcter personal relatives a persones físiques (clients, empleats, proveïdors, etc). http://www.coac.net/conferencia/09122020DT1.php [4]

18 h Tranxfer
Eina per la transferència de grans volums de dades securitzades, reduint el seu tamany, assegurant la traçabilitat de l’entrega i amb registre d’auditoria.http://www.coac.net/conferencia/09122020DT2.php [5]

A través del fomulari d'inscripcions  [6]us podeu apuntar a les sessions que us interessin.
Les jornades es retransmetran en directe a través de la plataforma Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran un correu electrònic amb un enllaç on trobaran les instruccions per poder seguir les sessions.
PDF version [7]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : http://www.coac.arquitectes.cat/ca/suport/dimecres-tecnologic-eines-informatiques-rgpd-tranxfer

Links:
[1] http://www.coac.arquitectes.cat/sites/default/files/dt_tic_3.png
[2] http://www.coac.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29
[3] https://www.arquitectes.cat/ca/suport/cicle-dimecres-tecnologics-eines-informatiques
[4] http://www.coac.net/conferencia/09122020DT1.php
[5] http://www.coac.net/conferencia/09122020DT2.php
[6] https://www.arquitectes.cat/ca/inscripcions/dimecres-tecnologics
[7] http://www.coac.arquitectes.cat/ca/printpdf/print/23977