COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA
Publicat a COL·LEGI D'ARQUITECTES DE CATALUNYA (http://www.coac.arquitectes.cat)

Inici > Exposició: Concurs de La Savinosa

[1]

Exposició: Concurs de La Savinosa

Imatge: 
Fuses-Viader-Mansilla-Perea / Concurs per a la proposta d’intervenció global a l’antic preventori de la Savinosa

Entitat Organitzadora : COAC

Lloc: Sala d'Exposicions de la Demarcació de Tarragona del COAC

Demarcació : Tarragona

Data inici : Dijous, 19 gener, 2017

Data fi : Dimecres, 12 abril, 2017

Horari: Dilluns, dimecres i divendres, de 8 a 15 h Dimarts i dijous, de 8 a 18 h Dissabtes, diumenges i festius, tancat

Tornar [2]
La Demarcació de Tarragona del COAC i la Diputació de Tarragona  us conviden a la conferència inaugural de l’exposició “LA SAVINOSA”, on l’equip guanyador del concurs, format pels arquitectes Fuses-Viader-Mansilla-Perea, ens explicarà la seva proposta.

La conferència es farà el dijous 19 de gener de 2017 a les 19.30 h a la  Sala d’Actes de la Demarcació i també comptarà amb intervenció del President de la Diputació, Josep Poblet.

Descarrega el targetó [3]
. [3]

L’exposició, que es podrà veure fins al 12 d’abril, mostra un recull dels treballs presentats [4] a les dues voltes del “Concurs per a la proposta d’intervenció global a l’antic preventori de la Savinosa”. Serà una bona oportunitat per conèixer de primera mà les diferents opcions que es van plantejar.

La mostra també es complementa amb els plànols originals del conjunt de l’arquitecte Francesc Monravà i Soler, que daten de l’any 1928.



PDF version [5]

Copyright@ Col·legi d'Arquitectes de Catalunya : http://www.coac.arquitectes.cat/ca/exposicio-la-savinosa

Links:
[1] http://www.coac.arquitectes.cat/sites/default/files/xxxx.jpg
[2] http://www.coac.arquitectes.cat/ca/javascript%3Ahistory.back%281%29
[3] http://www.coac.net/Tarragona/T@R/T@R2016/Savinosa_00.pdf
[4] https://www.arquitectes.cat/ca/seleccionat-equip-adjudicatari-projecte-savinosa-tarragona
[5] http://www.coac.arquitectes.cat/ca/printpdf/print/10961